Dot-scrap´s world of creativity

fredag den 18. februar 2011

Panduro Hobby scrapbooking udfordring nr. 7

Så er vi her igen.....Panduro Hobby´s scrapbooking designteam, med 2 nye helt emner/tema´er.
Det er vores udfordring nr. 7 og denne gang skal der laves noget projekter over emnerne:
Konfirmation/Barnedåb

Jeg har lavet 3 forskellige bud på nogle invitationer, bordkort og menu kort.

1 konfirmationssæt (både til dreng og pige)
1 barnedåbssæt til piger
1 barnedåbssæt til drenge

Håber I har tålmodighed til, at se det hele igennem, for dette er et meget langt indlæg.

Konfirmationssæt 










Teksten er printet ud og jeg har lavet en fals lige før og efter teksten og igen 1 cm fra disse.
Så kan teksten bøjes så det får en 3 dimissionel virkning.



Jeg har sværtet alle kandter med distress ink "old photo".





Her er en skabelon til kirken, så kan du selv lave en, hvis du får lyst.

Her er så en ide til en drenge barnedåb "ble-tema".

Jeg har brugt det nye super lækre papir fra Panduro Hobby designet af Connie fra Riddersholm design.
De er så lækre og har mønster på begge sider.




 Jeg synes det kunne være en sjov ide, at lave den lille ble, så den kunne hænge på glasset som bordkort.

Jeg har sat velcro dodt på flapperne indvendigt, så invitationen kan åbnes og lukkes og så man kan skrive selve invitationen inden i bleen.



Her er en ide til en pigebarnedåb (Sutteflaske). Invitation, bordkort og menukort.


Jeg har med vilje lavet skabelonen lidt skæv, fordi jeg synes det giver et herligt resultat, men hvis du bedre kan lide bunden mere lige, så er det bare at klippe eller skære den til.








God fornøjelse. Håber I kan lide og bruge ideerne.

Se hvilke materialer jeg har brugt på Panduro Hobbys Scrapbooking blog.

Det er nu tid til, at kigge forbi Panduro Hobby´s scrapbooking blog og se, hvad de 3 andre designere har fundet på.

Dejlig dag og weekend.
Dot-scrap

6 kommentarer:

  1. Ja , den var lang;-)
    Super flot Dorte, du har vel også været igang til jeres egen konfirmation??
    Her er indbydelserne lavet og sendt afsted, nu mangler vi kun alt det andet:-)
    God fredag
    Knus Linda

    SvarSlet
  2. oh my goodness Dorte you've been busy.
    Such wonderful creations, I couldn't choose a favourite.
    Great work
    Anne x

    SvarSlet
  3. WAAAU SUPER lækkert det HELE - Hvar pokker ryster du ideerne op! Vauuu.

    KNUS Stinne

    SvarSlet
  4. Hvor er det bare mange skønne kort du har lavet. Jeg tror helt sikkert jeg skal prøve at lave bleen og sutteflasken :)
    Du må ha' en rigtig dejlig uge
    Knus

    SvarSlet
  5. Hvor er det bare helt fantastisk lækkert det hele, jeg er især vild med den ble :o))))

    Knus

    SvarSlet
  6. Hvad koster det at lave det til konfirmationen??;)

    SvarSlet

Jeg bliver så glad for kommentarer
Please leave a message