Dot-scrap´s world of creativity

tirsdag den 8. februar 2011

Ide til scrapbiblioteket på Panduro Hobbys scrapbooking blog. Perleranker/krystalranker og knap"stave".

Hej med jer.
Som noget helt nyt, vil der nu ske noget hver eneste uge på Panduro Hobby´s scrapbooking blog.
Vi vil komme med små tips og ideer mm.

Jeg har lavet disse perleranker/krystalranker og knap "stave".

Der er sikkert mange af jer der kender dem i forvejen, og for andre er de måske nye. Jeg håber, at I alle kan bruge ideen og selv lave nogle af disse så de kan bruges som pynt på jeres scrap projekter.

I made these pearlstick´s well they have many names.







De kan også laves, så man trækker 3 små perler på af gangen, men fremgangsmåden er den samme.
Kig forbi Panduro Hobby´s scrapbooking blog og se hvilke materialer jeg har anvendt mm.




Perle"stænger":





Til sidst et valentines kort hvor jeg har brugt ovenstående ideer som pynt på kortet.




Håber I kunne bruge ideerne.

God fornøjelse.

Scrap knus
Dot-scrap

4 kommentarer:

  1. Sikke søde ideer, som må prøves.

    SvarSlet
  2. De er bare super søde! Tusind tak for tut! Og tusind tak for hyggeligt selskab i lørdags og for at du havde holdt en plads til mig. Undskyld at jeg ikke sad der ret meget, jeg er en værre rendemaske! Det var rigtigt dejligt at se dig og de andre tøser!

    SvarSlet
  3. oh wow wow wow Dirte, love this. I'm going to have a bash at this later. Thanks for the tutorial
    Anne x

    SvarSlet
  4. Hei, hei, min kreative venn:O) Dette er lekkert og en ide jeg gjerne tar med meg:O))) Tusen takk for inspirasjon.
    Klem, Nancy;O)

    SvarSlet

Jeg bliver så glad for kommentarer
Please leave a message