Dot-scrap´s world of creativity

søndag den 27. februar 2011

Barnedåb, dreng til Panduro Hobby scrapbooking blog

Hej med jer.

Lige lidt mere inspiration til Panduro Hobby´s scrapbooking blog.

Jeg har lavet dette drengede barnedåbskort med syninger fra symaskinen, som kan bruges både som invitation, men også som et almindeligt barnedåbskort givet til dåbsbarnet på den store dag.

Indersiden af kortet hvor man kan se den super søde bamses bagside.

Skrivefelt inden i kortet.



Jeg har foldet et kort af et hvidt stykke karton str. 30x15 cm på midten og lavet en hul.

Kortet er derefter kommet et tur i min symaskine, hvor jeg har skiftet mellem almindelige sting og zigzag. Jeg synes det giver en rigtig fin effekt.


Derefter er det tid til at pynte løs.
Se materiale liste på Panduro Hobby´s scrapbooking blog.

Rigtig dejlig søndag.

Scrap knus
Dot-scrap

1 kommentar:

  1. WOUW det her kort er bare sååååååååå cute. Virkelig godt lavet o rigtig gode farver til et drengekort. Det er bare sååå sødt og enhver mor ville elske at få det, er jeg sikker på.
    Knuzzzzz Maryann

    SvarSlet

Jeg bliver så glad for kommentarer
Please leave a message