Dot-scrap´s world of creativity

fredag den 7. januar 2011

Panduro Scrapbooking blogs konkurrence nr. 4

Så er vi igang igen på Panduro Hobby´s scrapbooking blog.

Vi starter året ud med at konkurrence nr 4 og emnet er:

VINTAGE

Jeg har lavet dette vintage album, som skal indeholde bageopskrifter og gives væk til en meget speciel ung dame senere på året.


Guldrammen er lavet med de produkter du kan se lidt længere nede på billede nr. 5.
Jeg har varm embosset rammen og mens embossingpulveret er varmt dupper jeg stemplet i embossing stempel puden (klar) og stempler ned i den varme embossingpulver. På den måde fremkommer et smukt motiv og bliver til en smuk guldramme.

Jeg har brugt velcro som lukkemekaniske til albummet.

Inden i albummet har jeg brugt rub-ons alle med bagemotiver.

Du skal anvende disse 3 ting til at lave guldrammen med.

Her er et close-up af indersiden i albummet med bage rub-ons.

Nu er det tid til at kigge forbi Panduro Hobby´s scrapbooking blog at se,
 hvad de andre designere har fundet på.

Rigtig god fornøjelse.

Dot-scrap

1 kommentar:

  1. Hvor er den for lækker :-) Var det til mig sagde du.. hi hi Nej spøg til side... hold da k... hvor er den sej... Det ser godt ud med guld rammen.. og alle de gyldne farver..

    Rigtig god weekend.. glæder mig til at se dig torsdag :-) Kan jeg kende dig ??

    knus Jayne

    SvarSlet

Jeg bliver så glad for kommentarer
Please leave a message