Dot-scrap´s world of creativity

fredag den 21. januar 2011

Panduro Hobby Scrapbooking konkurrence nr. 5

Kære alle.

Så er Panduro Hobbys´s scrapbooking blog klar med vores konkurrence/udfordring nr. 5.

Der er et lækkert gavekort til Panduro Hobby på 200 kr. på højkandt.

Emnet er VINTAGE og du kan deltage med et hvilket som helst vintage projekt. Se reglerne for at deltage på bloggen.

Jeg har lavet denne vintage æske, som kan bruges til eksempelvis et sjovt album, som smykkeskrin eller makeup....ja kun fantasien sætter grænser.





Som jeg skrev på Panduro Hobby´s scrapbooking blog, så startede jeg med at tage låsen og håndtaget af, da jeg synes det er lettere, at lime det mønstrede papir på æsken, når disse ting ikke "generer".

Her lige et billede hvor jeg har pillet låsen og hanken af.

Se hvilke materialer jeg har brugt og hvad de 3 andre skønne Dt-piger har fundet på denne gang.

Rigtig dejlig dag.

Dot-scrap

5 kommentarer:

  1. What a Gorgeous box!!...Absolutley Beautiful!!..Hugs, Ila

    SvarSlet
  2. What a beautiful box, the colors and the pictures are great!
    Greetings Marijke and Chantal

    SvarSlet
  3. Rigtig lækker æske, ligner en vintage hattebox.Fortsat god dag Monica

    SvarSlet
  4. Rigtig flot æske, ligner en vintage hatteæske Fortsat god dag

    SvarSlet

Jeg bliver så glad for kommentarer
Please leave a message