Dot-scrap´s world of creativity

fredag den 3. december 2010

Pop Up Julekort

Så er det blevet tid til julekort, og jeg har lavet et Pop up julekort til Panduro Hobbys scrapbooking blog.
Se mere på bloggen om hvilke materialer jeg har anvendt.

Her er en lille billede tutorial/vejledning:


Jeg har brugt 2 stykker mønstret papir/karton og et styk hvids karton.
Jeg har stemplet med Panduro Hobby´ s juleby og farvelagt med All Purpose ink, se mere om materialer på Panduro Hobbys scrapbooking blog.


Find ud af hvor du gerne vil have de stemplede motiver, der er klippet ud sat på kortet og afmærk.

Skær eller klip 3 "flapper" som vist på billedet i nogle tykkelser der passer til de stemplede motiver.
Buk flapperne fremad som vist på billedet.

Her kan det ses fra siden af.

Lim de stemplede motiver der er klippet ud på flapperne som vist her.

Set fra siden.

Så er det tid til at pynte. Jeg har lavet en tag og stemplet god jul på den, og sat den på forsiden af kortet.  

4 kommentarer:

  1. Det ser da så godt ud -

    god jul

    SvarSlet
  2. Hvor har du bare fået meget ud af stempelsættet! Super flot kort Dorthe!
    God weekend. knus

    SvarSlet

Jeg bliver så glad for kommentarer
Please leave a message