Dot-scrap´s world of creativity

fredag den 10. december 2010

Panduro Hobbys scrapbooking konkurrence nr. 3

Så er der friske juleprojekter på Panduro Hobby´s scrapbooking blog, som vi håber kan inspirere jer.
Emnet er JUL og skynd dig at kigge forbi, og deltag i konkurrencen om et gavekort til Panduro Hobby på 200 kr.

Her er mit juleprojekt. Jeg har lavet en kalender, som jeg bevidst ikke har lavet i julepapir, da jeg synes den skal kunne stå fremme hele året. Jeg synes til gengæld det er en rigtig sød julegave.
Her er en billed-tutorial. Hvis der er nogen der ønske eksakte mål på, så skriv en kommentar under indlægget, og så sætter jeg mål på.









Det er vigtigt når du sætter numrene på, at du gør sådan her:
Kasse nr. 1 skal have følgende numre: 0,1,2,3,4,5
Kasse nr. 2 skal have følgende numre: 0,1,2,6,7,8

Nu tænker du nok, hvad så med 9 men der bruger man 6-tallet omvendt. Det går op...tro mig.












God fornøjelse
Dot-scrap

5 kommentarer:

  1. Hejsa

    Super tut - og fed advents kaleder til tøserne.

    KNSU og god weekend

    SvarSlet
  2. Super fin kalender. Tak for tutorial!

    SvarSlet
  3. Ej hvor er den kalender bare flot. :)
    Tak for tutten.:)
    Du må ha' en rigtig dejlig weekend

    SvarSlet
  4. Super votre travail .
    Très bonnes idées .
    Merci de nous les faire partager.
    Amitiés .
    Agnès

    SvarSlet
  5. Superbe création , un grand bravo
    bises

    SvarSlet

Jeg bliver så glad for kommentarer
Please leave a message