Dot-scrap´s world of creativity

mandag den 27. december 2010

Karens doodles day, challenge 43

It´s monday again and Karens Doodles day at Karens Doodles challenge blog.

Wauw the last few days has just gone by so quickly.

Soon the year 2010 will become 2011, and I want to celebrate the old and the new year.

That´s why I have decided to make this weeks theme : Celebrate/celebration.
You can celebrate what ever you want....not just new year...but what ever you like.
All you have to do is to follow the rules. You can find them at the challenge blog.
But the most importend rule is to use a image from Karens doodles.

Next month  Chris Sather will be giving us some new and fun challenge.



Here´s some pictures of what I have made for this week. I have used the image called: Penguin 2010 Celebration thought it was perfect for this weeks challenge.





Now it´s time to say Happy New Year.
Thank you so much for stopping by. I am looking forward to see you all again in 2011.

Lot´s of hugs
Dot-scrap

5 kommentarer:

  1. Hvor er det bare noget fint nytårspynt du har lavet søde Dorthe!
    Fortsat glædelig jul og godt nytår til dig og tak for dine mange søde kommentarer i 2010!
    Jeg glæder mig til fortsat samarbejde på Pandurobloggen i 2011!
    Knus

    SvarSlet
  2. Dorte, what a fabulous place setting, so elegant. Thanks for being a wonderful hostess this month, I enjoyed all of your challenges. I hope you have a Happy New Year.

    SvarSlet
  3. Hej Dorte, Jeg har lige fundet din blog her, gennem Panduros blog, og er bare helt overvældet over alt det fantastiske arbejde, du viser her. Det er bare skønt at se, at der også er nogle danskere, der er interesseret i papithobby. Hvor jeg bor, er der ikke meget at hente, såjeg finder mest inspiration udenlands, må jeg indrømme, så det var helt rart at finde noget dansk også.
    Jeg ledte lidt efter en mailadresse på dig her, da jeg har et par spørgsmål til dig, som ikke lige passer in her, men kunne ikke finde nogen, så måssssske kan jeg bé dig om at skrive til min? Det ville virkelig gøre mig glad.
    Há et rigtig godt nytår og jeg glæder mig til at se meget mere af dit arbejde i deet nye år.
    Hilsen Maryann

    SvarSlet
  4. Ej hvor bliver det bare et flot nytårs bord.:)
    Det pingvin stempel er jeg helt vild med.

    Jeg vil også lige ønske dig og din familie et lykkebringende nytår
    Jeg glæder mig til at se dig igen i det nyeår.
    Knus

    SvarSlet
  5. Lækkert nytårsbord du har lavet ;o)))
    Rigtig godt nytår til dig og familien, jeg håber at I kom godt ind i det nye år ;o)

    SvarSlet

Jeg bliver så glad for kommentarer
Please leave a message