Dot-scrap´s world of creativity

onsdag den 22. december 2010

Jule-rosette/julestjerne

Ja nu er der kun 2 dage til jul, og jeg synes lige jeg vil vise jer en lille tut, jeg har lavet for Panduro Hobby´s scrapbooking blog.
Jeg har lavet 4 jule-rosetter/julestjerner ud af de strimler man kan købe, til at lave stjerner af.
De 2 store stjerner ender nok på juletræet og de 2 mindste på et par julegaver.

I have made thise christmas "flower"/Bows with paper strips.




Du skal bruge følgende:

Stor rosette/ Big bow:
8 strimler/strips  af 15 cm
4 strimler/strips af 12,5 cm
1 strimmel/strips af 10 cm

Næst største:
8 strimler af 13 cm
4 strimler af 10,5 cm
1 strimmel af 8 cm

Næst mindst:
8 strimler af 11 cm
4 strimler af 8,5 cm
1 strimmel af 6 cm

Den mindste:
8 strimler af 9 cm
4 strimler af 6,5 cm
1 strimmel af 4 cm












Jeg har brugt følgende materialer fra Panduro Hobby:
Paper strips/papir strimler: 360170
Brads: 360708
Mini Limpistol: 514083
Lim til mini limpistol  (smeltelim)  : 514096
Taperunner: 653578



Rigtig glædelig jul.

Jeg er tilbage igen d. 27.december med mit karen doodles indlæg.

Juleknus
Dot-scrap

2 kommentarer:

  1. Sikke en smuk stjerne. Tak for tutten
    Jeg vil ønske dig og din familie en rigtig glædelig jul

    SvarSlet
  2. hvor er de bare super flotte - og tak for du ville dele :)

    Rigtig glædelig jul til dig

    SvarSlet

Jeg bliver så glad for kommentarer
Please leave a message