Dot-scrap´s world of creativity

søndag den 24. oktober 2010

Panduro Hobby Scrapbooking Designteam

Hej alle sammen.

Så er det tid til en stor og dejlig nyhed.
Panduro Hobby starter op med deres helt eget Scrapbooking designteam.
Jeg har fået lov til, at samle mit dreamteam. Teamet består ud over mig selv af 3 af Danmarks dygtigste scrapbooking designere.
De har hver deres helt unikke stil og på den måde repræsenterer vi alle 4 nogle fuldstændig forskellige retninger ud i scrapbooking verdenen.

Panduro Hobby´s scapbooking team er:

Stinne: Homemade by Stinne
Charlotte Ravn:  Ravn Design
Silotte: Kramkort
og så lige mig også.

Vi håber alle 4, at vi kan være med til, at inspirere jer og komme med nye og finurlige synsvinkler på scrapbooking verdens mange mulige projekter.

Om ganske kort tid vil de sidste detaljer falde på plads, og designteamet vil gå igang med at være kreative.

Der vil som udgangspunkt være udfordringer hver 14. dag, hvor præmierne bliver gavekort til Panduro Hobby, så du selv kan vælge hvad din præmie kommer til at bestå af, så følg med her for flere informationer meget snart.

Vi glæder os meget til at komme igang.

Panduro Hobbys Scrapbooking Designteam


Indsendt af Dot-scrap

3 kommentarer:

  1. Det lyder spænnende, jeg følger ivrigt med.
    kh Dorte

    SvarSlet
  2. Det bliver rigtigt spændende, jeg glæder mig meget til at være en del af teamet!
    Knus Charlotte

    SvarSlet
  3. Kære Dorte - stort tillykke, det bliver spændende at se hvad I får lavet.
    Knus Mette

    SvarSlet

Jeg bliver så glad for kommentarer
Please leave a message