Dot-scrap´s world of creativity

mandag den 4. oktober 2010

Karens doodles day, challenge 31 Halloween/Fall

Yes Yes Yes....it´s Karens Dooles day.

It´s time for a new and exciting challenge......CHALLENGE 31.

October will be hosted by the talented Anne Cullen
She want´s us all to make a creation with the theme : Halloween or Fall.

The number 1 rule to participate is: Use a digi-image from Karens Doodles.

This month is also fantastic because Monique is joining us as a guest-designer. Plase be sure to visit her blog, a find out what she has made.

I have made this card, and used these images: Kitty Cat (at the front of the card), Pumpkin baby and pumpkins (inside the box on the card). My card can open, and I have used a magnet, so it can close again.

I will also be entering this card to the challenge at : Stamp Something.
This weeks theme is: Something to Celebrate.
With this card I would like to show a card that celebrates Halloween.

Convention i Middelfart

Hej med jer.
Så er det Karens Doodles dag. Jeg har denne gang lavet et Halloween kort med en slags æske på forsiden.
Låget kan åbnes og inden i har jeg lavet et lille sceneri.
Jeg har i denne uge valgt, at slå 2 "fluer" med et smæk. Jeg deltog med dette kort i skitsekonkurrencen på Convention i Middelfart i weekenden, og var bare så heldig at vinde 1. præmien for dette kort.
Tusind tusind tak for alle dem der stemte på mit kort. Jeg er utrolig glad og meget taknemmelig.
Tak for en fantastisk tur og dage i Middelfart. Det var så hyggeligt, at få snakket med en masse skønne scrappere, hygget, shoppet og lavet lidt...dvs. det var meget meget lidt, for jeg nåede kun at lave et navneskilt og et enkelt julekort....hi..!! Lørdag kom en fotograf fra Fynsstifttiden forbi og spurgte om han måtte tage et billede af Linda´s og mit layout...og det fik han da selvfølgelig lov til, det var da bare sjovt. Her er lige et link, hvis I har lyst til at se billeder:

http://www.fyens.dk/article/1699095:Middelfart--Et-hit-at-klippe-og-klistre-sit-liv?image=6

Fredag kørte jeg sammen med Stinne, Rikke og Mette afsted til Fyn´s land nærmere betegnet Middelfart.
Vi skulle møde 4 andre brave scrap-tøser (Linda, Bente, Hanne og Grete) i Middelfart hvor vi skulle bo sammen.
Tusind tusind tak til Linda for dit store arbejde og for skøn aftensmad til os alle.
Personlig må jeg også sige mere end tusind tak til Stinne der var chauffør hele tiden for os andre 3 sjællændere. Du er den skønneste sveske.
Det var bare sådan en dejlig oplevelse, og jeg håber virkelig på, at gentage succes´en.
Jeg glæder mig så meget til, at se jer alle igen. Kæmpe knus til alle jer dejlige scrappe-kvinder.

Inside the box on the front of the card.
Inside the card.
Remember to visit all the other dt-members and find out what they have made for this weeks challenge.

Have a wonderful day.
Dot-scrap

9 kommentarer:

  1. Tillykke med præmien - det er da også et super fedt kort og rigtig sjovt med æsken.

    SvarSlet
  2. Hej Dorte
    Tak for en skøn weekend.....det var rigtig hyggeligt.
    Det er så fortjent, at det kort vandt. Det er SUPER flot.
    God uge til dig
    Mette

    SvarSlet
  3. So cute and VERY creative.. Love everything especially all those ghosts.. Great job on this weeks challenge :)

    SvarSlet
  4. Hejsa søde

    DET var helt klart dit der var det mest nytænkende -og måske lidt svære at sende. Men din præmie var så velfortjent for dit fine kort som jeg måbende så i torsdags.

    Hav en skøn uge - jeg glæder mig til vi ses torsdag - du er en sveske og skøn at være sammen med!

    KNUS

    SvarSlet
  5. Dorte, what a wonderful project, fabulous papers and embellishments. Your coloring on Karen's images is perfect.

    SvarSlet
  6. Hiya Dorte

    fabulous card hunny, love all that webbing

    Joey.x

    SvarSlet
  7. Wow wt lækkert Halloween kort, ser bare super godt ud.

    SvarSlet
  8. Jeg forstår godt at du vandt...det kort er bare helt fantatisk flot. Genial måde at lukke det på:) Super sød detaljer med grækarbabyen inden i æsken.:)
    Glæder mig til vi ses på torsdag

    SvarSlet
  9. Wow - great images and what a nice project! Thanks for joining us at Stamp Something!

    SvarSlet

Jeg bliver så glad for kommentarer
Please leave a message