Dot-scrap´s world of creativity

onsdag den 22. september 2010

Scrap-n-dream

Hi alle sammen.

Jeg har lige et par billeder, som jeg meget gerne vil dele med jer.
Jeg var i forrige weekend til Scrap-n-dream i Høje Taastrup. Det var bare alletiders. Jeg fik ikke lavet så meget dvs. jeg fik shoppet en del og snakket endnu mere, men det blev til et enkelt kort til kort- skitse- konkurrencen.
Og jeg var så heldig at vinde....jeg blev bare så glad.
Her er lige et par billeder af mit kort og præmien som jeg endnu ikke har fået afprøvet.
Set fra forsiden, jeg har lavet et hul og sat plastik ind i hullet med 3d puder og lagt glitter og små kugler ind i mellemrummet, så jeg har fået lavet et "shakerkort" raslekort.

Her lige et billede fra kortet inden i.


Billede af min skønne præmie. Skabeloner og 2 lækre paper soft-color til at duppe i skabelonen og lave nogle flotte swirls på Lo´er eller kort. Glæder mig til at afprøve den teknik, da jeg aldrig har prøvet det før.
Jeg skal nok ligge nogle billeder på bloggen når jeg har forsøgt mig frem.

Det var så dejligt, at få snakket med en masse søde og dejlige med-scrappere. Tusind tak for en rigtig god dag. Håber på at se rigtig mange af jer til Convention i Ryslinge om ikke så længe.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver så glad for kommentarer
Please leave a message