Dot-scrap´s world of creativity

torsdag den 12. august 2010

Weddingcake for songs / Bryllupskage sangskjuler og bryllupskort

Hi everyone I have some pictures to share with you.
2 weeks ago I made this wedding cake for hiding songs. I´m not sure at all what the english word for it is...??
Maybe some of you can help me....please make a comment. I also made this wedding card to go with the cake.

Hejsa hejsa.
Jeg har lige et par billeder af en bryllupskage sangskjuler og et bryllupskort som jeg gerne vil dele med jer.
Jeg har ingen ide om hvad en sangskjuler hedder på engelsk, men hvis der er nogle af jer der ved det, så må I meget gerne skrive det i kommentarerne....(jeg har kigget i en ordbog...det hjalp ikke..!!!)

Her er de så:





Have a fantastic day.
Lot´s of scrap-hugs
Dot-scrap

5 kommentarer:

  1. Åhhh kjære verden, så nyydelig!!
    Så flotte detaljer og nydelig pyntet både kaken og kortet!!
    klem fra Maya

    SvarSlet
  2. Kanon ide med kage som sangskjuler, og den er blevet rigtig flot.
    Tror bare det er danskere der er så skøre at gemme sange i forskellige ting. Jeg bor i Norge og når jeg fortæller om sangskjulere aner folk ikke hvad jeg snakker om. Har ingen ide om hvad det hedder på engelsk.
    kh Dorte

    SvarSlet
  3. wooooow så smukt og romantisk, det kan kun bringe lykke, super rålækkert.
    knus Pia

    SvarSlet
  4. Hvor er det bare smukt Dorthe, både sangskjuler og kort. Jeg tror det er en dansk tradition det med sange og sangskjulere til fester.
    Knus

    SvarSlet
  5. Hvor er det flot og gennemført.

    SvarSlet

Jeg bliver så glad for kommentarer
Please leave a message