Dot-scrap´s world of creativity

søndag den 29. august 2010

Riddersholm Design konkurrence / Tema strand eller vand

Jeg er vild med Riddersholm Design papireren, og vil derfor selvfølgelig deltage i den herlige konkurrence
som Connie Riddersholm har kørende på sin blog.
Temaet er strand eller vand.
Jeg har lavet denne æske med havfrue motiv og bruge Riddersholm papirer fra serien: Turquoise Hill´s (Tatiana og Teodora).
Æsken fik min søster i går da hun holdt 40 år´s fødselsdag.

I just love Riddersholm design paper, Connie the owner has a fab. challenge at her blog Riddersholm Design
the theme is beach or water. I have made this box with a magnolia stamp and Riddersholm design paper called: Turquoise Hill´s (Tatiana and Teodora).
I made this box for my sister, she just turned 40.







Rigtig dejlig søndag
Knus
Dot-scrap

4 kommentarer:

  1. Ej hvor er den æske bare fin. Skønne farver og detaljer. Tror jeg lifter den ide med de små muslingskaller, der er rigtig sødt. :)
    Hvor har du lavet mange flotte kort. Sbilleder fra en strandtur.:)
    Sikke mange skønne kort du også har fået lavet siden jeg var på blogrundfart.
    Jeg er helt vild med din sangskjuler den er bare så smuk og gennemført.:)
    Du må ha' en rigtig dejlig søndag.:)
    Knus

    SvarSlet
  2. Hvor er den bare skøøøøøn, Dorte. Og jeg er vild med alle dine detaljer.

    SvarSlet
  3. Skøn æske Dorte:-) Det stempel er sååå sødt, dejlige farver du har valgt:-)

    God søndag aften

    Scrappeknuzz Linda

    SvarSlet
  4. Oj, hvor er den fin. Flot farve og søde detaljer.

    SvarSlet

Jeg bliver så glad for kommentarer
Please leave a message