Dot-scrap´s world of creativity

onsdag den 2. juni 2010

Karens Doodles day challenge 13

Så er det Karens Doodles dag igen her hos Karens Doodles Scandinavia. Hurra.

Først og fremmest er det tid til at spare penge på nogle af Karens Doodles skønne motiver. Skynd dig ind forbi, og spar 20% på http://www.karensdoodles.com/


Denne uges udfordring er meget simpel: Celebrate (Tillykke med fødselsdagen/ at fejre) ! Så mulighederne er mange. Bare lad fantasien råde.

Jeg beklager de dårlige foto´s men mit kamera ville ikke som jeg ville.

Jeg har brugt motivet: Movie Girl. Det er helt klart en af mine yndlings motvier.
Jeg har lavet denne lille gaveæske som skal bruge som indpakning til et hjemmelavet smykke.


Jeg glæder mig til at se, hvad I finder på.
Scrap Knus
Dorte aka Dot-scrap

1 kommentar:

  1. ÅÅÅÅ så lekker, Dorte:O) Kjempe søt, og så gøy å gi bort, hjemmelaget både inni og innpakningen, flink er du:O)
    Ha en deilig ettermiddag.
    Klemmer fra Nancy;O)

    SvarSlet

Jeg bliver så glad for kommentarer
Please leave a message