Dot-scrap´s world of creativity

onsdag den 19. maj 2010

Karens Doodles day - scdt challenge 11


Så er det onsdag igen...og hurra for det, for det betyder, at det er Karens Doodles Dag hos Karens Doodles Scandinavia.

I denne uge har vi en ny og sjov udfordring til jer. Vi kunne godt tænke os at I lavede et projekt med sommerfugle som tema. Så bare lad fantasien løbe der ud af, og så glæder jeg mit til, at kigge forbi jeres blogge og se hvad I finder på.

Her er mit forslag. Jeg har lavet et vindue- /dørophæng.
Jeg har brugt den super søde enhjørning: Pretty Unicorn

It´s Karens Doodles Day...here at Karens Doodles Scandinavia.

This week we ask you to make a project with the theme: Butterflies. I look forward to see what you make.
Here is what I have made for this week. A door- og window hanger.

I have used the sweet and lovely image: Pretty Unicorn.


5 kommentarer:

  1. Har jo sagt det før - men jeg elsker denne. Den er helt fantastisk.

    Klem :o)

    SvarSlet
  2. Wow! It's gorgeous!
    I love the image and all butterflies.
    Beautiful idea.

    Hugs,
    Marina

    SvarSlet
  3. NYYYYDELIG!!!!! Så lekkert og kreativt!
    Ha ei trivelig helg.
    Klemmer fra Nancy;O)

    SvarSlet
  4. Super nuttet! - og der er da brugt sommerfugle.... Glæder migt il vi ses i morgen!

    KNUS

    SvarSlet
  5. AWE! This is so cute, very creative. I just love those butterflies.

    SvarSlet

Jeg bliver så glad for kommentarer
Please leave a message