Dot-scrap´s world of creativity

onsdag den 19. maj 2010

I top tool hos Unikscrap



Hej med jer.

Hos http://www.unikscrap.dk/ har alle 4 designere leget med en I top tool. Jeg håber, at I har lyst til, at kigge forbi bloggen og se hvad de 3 andre har fundet på, samt se flere billeder af de 2 påfund jeg har lavet. På Bloggen kan I også se en lille forklaring samt hvilke materialer jeg har brugt.

Jeg har lavet et armbånd og et lagkage stykke.


Hi

At http://www.unikscrap.dk/ the designers have played with the I top tool. I hope you will take some time and visit the inspiration blog and look at what the other 3 designers have made.
I have made a bracelet and at piece of birthday cake. You can se how I made it and learn about what materials I have used at Unik´s blog.

Armbåndet er meget personligt, da jeg har taget billeder af mine piger og sat i, men jeg synes sagtens det kan bruges på et LO eller evt. på et kort som pynt.

I have taken some pictures of my 2 girls and made it very personally. I also think you can use it on a LO or a card to.


Her har jeg brugt I top til midten af blomsterne.

I have used the I top as center on the flowers

Rigtig god dag og fornøjelse.
Have a fantastic day. 

Dorte / aka dot-scrap

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver så glad for kommentarer
Please leave a message