Dot-scrap´s world of creativity

onsdag den 14. april 2010

Yeah....så er det tid til Karens skønne Doodles igen.

Så er det onsdag og det betyder tid til en nu udfordring her hos os på Karen´s Doodles Scandinavian Challenge Blog.

Sidste uge var en farvekombinations udfordring, og der kom nogle smukke og skønne indslag fra jer. Tusind tak for det.

Karen´s doodles holder udsalg og hvis du køber 3 motiver får du et gratis osv. Det kører fra nu af og til og med på fredag. Følg linket og køb nu og få ekstra gratis motiver oven i.

I denne uge er det tid til en skitse, og jeg vil ikke trække det i langdrag....her er skitsen:


Her er så mit projekt for denne uge. Jeg har lavet et billede der kan stå og hænge på væggen.
Her er så lige et par billeder af mit billede med Ollie.




Jeg har brugt et af Karen´s Doodles nye motiver der hedder:  Ollie the Ostrich følg linket og du kan så let som ingen ting også købe det, og en masse andre af Karen´s Doodles skønne motiver.

Husk at kigge forbi de andre designere. Du kan finde linket til dem, i min højre side af bloggen.

Rigtig god fornøjelse med Skitsen.

Materialerne jeg har brugt til selve billedet er alle købt hos http://www.unikscrap.dk/ papiret er det nye fra den danske designer Ridersholm. Skynd dig ind på uniks blog, og se de nye fantastiske mønstrede papirer og alle de andre dejlige nyheder i webshoppen.

Dot-scrap

1 kommentar:

  1. For et herlig bilde, Dorte:O) Flotte ark, søtt med de små blomstene. Strutsen Ollie er den søteste strutsen jeg har sett, og den står på min ønske liste:) Flott fargelagt!
    Klemmer fra Nancy;O)

    SvarSlet

Jeg bliver så glad for kommentarer
Please leave a message