Dot-scrap´s world of creativity

fredag den 23. april 2010

Konfirmations kort

Hej med jer alle sammen.

Her er lige et billede af et af de konfirmationskort, som jeg har lavet på bestilling i denne tid.
Det er et slags pop-up kort, som jeg ikke kan huske hvad hedder, men jeg fik et i samme stil af en af mine med designere fra Stamp Something: Melissa...og jeg fik altså lige lyst til, at prøve teknikken af.

Jeg har brugt følgende materialer:
Kirkestempel fra magnolia, pige konfirmand fra Tove Svartkjoennli , Martha stewart sommerfugle punches, stempel det er din dag i dag fra KH design og bånd. Det mønstrede papir er en rest, og jeg kan ikke huske hvilket mærke det er. Alle materialerne er fra www. Unikscrap.dk

1 kommentar:

  1. Nææææ så stilig konfirmasjonskort:0))
    Nydelige farger og motiv!!!
    Klem, Lisbeth

    SvarSlet

Jeg bliver så glad for kommentarer
Please leave a message