Dot-scrap´s world of creativity

onsdag den 7. april 2010

Karen´s Doodles onsdag

Ny udforddring hos Karens Doodles.

Jeps så er det onsdag igen, og sikke nogle skønne kort I havde lavet.
Det er så dejligt at se, hvor kreative og dygtige I er.

Det er tid til en ny og frisk udfordring hos Karen´s doodles Scandinavia.

Du kan købe alle Karen´s Doodles helt fantastiske motiver ved at trykke på linket.

Denne uge er den en farve combo:

Farverne er RØD/ HVID/ GUL brug disse 3 farver som de vigtigste farver på dit kort.
og hvad kan du vinde?

1. plads - 3 Digi stempler efter eget valg fra Karen's Doodles

2. plads - 2 Digi frimærker efter eget valg fra Karen's Doodles

3. plads - 1 Digi stempler efter eget valg fra Karen's Doodles

OBS!!! deadline er tirsdag April 13 th. 23:59

Her er mit kort og jeg har brugt motivet: Bath Time

Jeg glæder mig så meget til, at se hvad i finder ud af.

Husk at bruge tid på at kigge forbi de andre designere, og se hvad de har fundet på. Du kan finde direkte link til højre på min blog.

3 kommentarer:

  1. Hej! Dorte

    Congrats!! your card is cute.

    Angie

    SvarSlet
  2. Hvor er det bare et rigtig cute kort og jeg er vild med de farver som man skal bruge til udfordringen... :o)
    Scrapknuzz Tanja

    SvarSlet
  3. Så flott kort og nyydelige blomster!

    Klem Fra Eva Helen

    SvarSlet

Jeg bliver så glad for kommentarer
Please leave a message