Dot-scrap´s world of creativity

onsdag den 21. april 2010

It´s Karens Doodles day challenge 7 / Det er Karens Doodles dag udfordring nr. 7

Hej med jer. Så er det onsdag  og tid til en ny og spændende udfordring hos Karens Doodles Scandinavien.
Der kom virkelig mange flotte kreationer i sidste uge. Tusind tak for det.

Den nye udfordring er at lave noget over emnet: Konfirmation.

Her er mit forslag. Jeg har lavet et smykkeskrin/smykkegave æske. Jeg har brugt en af konfirmations pigerne fra sættet: Confirmation set. Jeg er fuldstændig vild med det sæt.




4 kommentarer:

  1. Hvor er det bare en fin æske du har lavet til konfirmanden. Super søde stempler.
    Knus

    SvarSlet
  2. WAUW WAUW hvor er det bare en kanon flot æske/smykkeskrin og det stempel er da bare for cute.... :o)
    Gennemført, men det er det jo ALTID når det er noget du har lavet - bukker mig i støvet...
    Scrapknuzz Tanja

    SvarSlet
  3. This is lovely, I love the colours and the corners look fantastic, like the pink heart pins too, thanks for your lovely comments, hugs Liz xx

    SvarSlet
  4. jamen jamen jeg er bare så vild med din æske... uha jeg vil også lave sådan nogen

    SvarSlet

Jeg bliver så glad for kommentarer
Please leave a message