Dot-scrap´s world of creativity

onsdag den 10. marts 2010

To day is the day / Det er i dag den store dag.

Hej alle samme.

Så kom dagen endelig. Vi åbner op med et STORT BRAG for Karens doodles scandinavian challenge blog.
Jeg håber, at I alle har lyst til, at være med til, at gøre den til en fantastisk udfordrings blog. Skynd dig at være med.
Udfordring # 1 er en farve kombination: Blå - Pink -Lime grøn.

Lave et kort eller hvad som helst andet bare du følger udfordringen´s regler, som i denne uge er en farve kombination.

Her er mit bidrag # 1 Jeg har brugt motivet som hedder: Bunny Girl følg linket og så kan du nemt købe hende også.
Jeg har lavet et matchende kort og lys, som skal bruges til en værtindegave.




Jeg glæder mig så meget til, at se hvad I finder på. Følg linket til Karens doodles scandinavian challenge blog og deltag.

Husk også at der er tilbud i øjeblikket. Køb 3 af Karens doodles fantastiske motiver og få et gratis osv. Se posten her under.

8 kommentarer:

  1. BIG SURPRICE - Im in... hvor ser det kært ud. både på billede og i virkeligheden og hun er bare ikke til at stå for!

    SvarSlet
  2. Oh, that's just so pretty. LOVE that cute image and how you laced the ribbon through the back of the candle. Stunning set!!

    Have a wonderful day
    Sandie
    xXx

    SvarSlet
  3. For et lekkert gave sett, Dorte:O) Søt den tagen, nydelig med det båndet rundt lyset, flotte ark og design, nyyyydelig fargelegging!
    Ha en herlig onsdag.
    Klemmer fra Nancy;O)

    SvarSlet
  4. WOW! fantastic job.

    I love your candle. Bravo!!

    Angelica

    SvarSlet
  5. Du ved jeg er HELT vild med det her sæt, så sødt det er :-) GLÆDER mig for vildt til at se hvad du har fundet på til næste uge

    SvarSlet
  6. ohh, these are so gorgeous, Dorte!!! Great work!!

    SvarSlet
  7. Hvor er det flot lavet. Elsker bare den MS sommerfugl og sikke nogle skønne forårsfarver.

    God weekend.

    SvarSlet

Jeg bliver så glad for kommentarer
Please leave a message