Dot-scrap´s world of creativity

onsdag den 31. marts 2010

Karen´s Doodles udfordring # 4.

Så er endnu en uge gået, og det er blevet tid til en ny udfordring her hos os i Karen´s Doodles Skandinavien.
Påsken er over os, og I har lavet nogle utroligt flotte påske kreationer i sidste uge.
Tusind tak fordi I ville lege med, jeg håber meget på, at endnu flere får lyst til, at deltage i næste uge.

Der er som altid fede digistempler på spil.
1. præmien er 3 Karen´s Doodles digitale stempler efter eget valg.
2. præmien er 2 Karens´s Doodles digitale stempler efter eget valg.
3. præmien er 1 Karen´s Dooles digitalt stempel efter eget valg.

Der bliver trukket lod om præmierne. Du kan deltage i alle Karen´s Doodles udfordringsblogge, bare du deltager med forskellige projekter.

I denne uge har vi selvfølgelig en helt frisk udfordring til jer, og denne gang er det en såkaldt:
Joint Challenge, hvor alle Karen´s Doodles udfordringsblogge arbejder med samme udgangspunkt.

Her kommer udfordringen: Pink Bedroom

Du kan lave hvad som helst. Bare du tager udgangspunkt i billedet. Kun fantasien sætter grænsen.

Her er så mit forslag. Jeg har lavet et dørskilt til min datters værelse. Jeg har sat en ring på skiltet, og lavet små beskeder og tegninger, som hun så kan hænge i ringen, og fortælle os andre, om vi må komme ind eller om vi skal blive ud osv.

Min inspiration er billedet med sløjfe-ophænget på væggen over sengen.

Jeg har brugt: Love at first bite




Et ophæng sat fast i ringen. Ophængene har jeg sat på mobilvedhæng, og i enden er der en lille smykke lås, så beskederne let kan tages af.


Jeg har bøjet nogle grønne blade og lagt lidt grøn sticklers på som top til guleroden.

6 kommentarer:

  1. Fed fed løsning af opgaven! og kan tænke mig til at een er blevet super lykkelig over det fine skilt.

    WAY to go

    SvarSlet
  2. Tusind Tak for sidst - hyggeligt som altid...
    WAUW hvor er det bare et KANON flot dørskilte og i rigtige pigefarver... :o)
    Scrapknuzz Tanja

    SvarSlet
  3. Så flott veggoppheng du har laget. Mottager blir sikkert fornøyd med denne. Det hadde jeg blitt.

    Klem :o)

    SvarSlet
  4. Brilliant, Dorte:O) Tenker Camilla ble meget fornøyd. Lekkert design, stilig med den store gulroten bak motivet.
    Ha en trivelig påske.
    Klem fra Nancy;O)

    SvarSlet

Jeg bliver så glad for kommentarer
Please leave a message