Dot-scrap´s world of creativity

onsdag den 17. marts 2010

Karen´s Doodles udfordring # 2.

Så er den første udfordring slut for Karen´s Doodles scandinaviske udfordrings blog. Det har været fantastisk at være en del af opstarten, og det er dejligt at se, at vi har fået nogle utroligt flotte projekter til denne udfordring. Jeg håber på endnu flere indslag i næste uge. Det er så fantastisk at se, hvor kreative og dygtige I scrappere er.


Her kommer så udfordring #2. Det er en skitse udfordring.


Er den ikke bare fantastisk. Du kan lave et hvilket som helst projekt, bare du følger udfordringen og bruger et motiv af Karen´s Doodles.

Jeg håber, at rigtig mange vil deltage i udfordringen. Vi skal jo gerne være vise hvor dygtige scrappere vi har her i scandinavien.

Her er mit projekt med ugens skitse:





Jeg har lavet en æske og sat "ben" på af 4 perler. Jeg har brugt Karen´s Doodles motiv Movie Girl. Inden i har jeg lavet en guf-pose med lukning med Movie boy


Jeg har lavet en fødselsdags æske. Inden i skal ligges 2 biobilletter. Så modtageren kan tage en ven med i biografen og samtidig er der lidt til den søde tand.

Jeg glæder mig så meget til, at se hvad I finder på.

5 kommentarer:

  1. For en koselig og lekker eske du har laget, Dorte:O) Flotte farger, nyyyydelig design. Så morsomt å se alle de fine løsningene på skissen:O) Heldig er den som får denne;O)
    Ha en strålende onsdag.
    Klemmer fra Nancy;O)

    SvarSlet
  2. WOW!! big and beautiful project.

    Congratulations!!!

    Angie

    SvarSlet
  3. Sikke en skøn gaveæske du har lavet. Vild med de stempler de er så cute,flot farvelagt. Fine detaljer.:)
    Super god gaveidè.
    Du må forsat ha' en rigtig skøn uge.

    SvarSlet
  4. En flott eske du har laget. Flott løsning på skissen.

    SvarSlet
  5. Nå har jeg vært en tur på besøk i bloggen din.Så masse flott du lager, og jeg gleder meg til å se hva neste du lager.

    Klem Fra Eva Helen

    SvarSlet

Jeg bliver så glad for kommentarer
Please leave a message