Dot-scrap´s world of creativity

onsdag den 24. marts 2010

Karen´s doodles easter challenge.

It´s time for Karen´s wonderful Doodles...and a new and fantastic challenge.
This week you have to make a project with the theme: Easter.
You can make what ever you like, as long as you use a Karen´s Doodles image.

We have got some amazing cards this week at Karen´s Doodles scandinavian Challenge Blog, and we hope for even more for next week.

Here is what I have made, an easter egg. With a little something for the sweet tooth. I have used the image called: Basket of Bunnies
Please take your time to visit all the other designers blogs. They are so talented.
Så er det Karen´s Doodles tid...og vi har en ny og skøn udfordring.
I denne uge skal I lave et projekt over emnet: Påske.
I kan lave et hvilket som helst projekt, I skal bare huske at bruge et Karen´s doodles digi-stempel.
Jeg har brugt motivet der hedder: Basket of Bunnies

Hvis du ikke har et, så kig forbi Karen´s Doodles og få et helt gratis. Du kan læse dig til hvordan, på hende blog.

Vi her så heldige, at vi har fået nogle skønne kort i denne uge hos Karen´s Doodles Skandinaviske udfordrings blog.
Vi håber på endnu flere i næste uge.

Brug lidt tid og besøg de andre designere og se hvad de har fundet på i denne uge.
Her er hvad jeg har lavet. Et påskeæg med lidt til den søde tand.




Jeg håber, at en masse af mine skandinaviske med-scrap-søstre deltager i næste uges udfordring, for jeg synes vi skal vise resten af verden, hvor mange gode scrappere der findes i de nordiske lande.
Glæder mig til, at se hvad I finder på

6 kommentarer:

  1. Åh hvor er det stempelaftryk bare SÅ cute... :o)
    Det er bare et rigtig flot påskeæg du har lavet - mums siger jeg bare...
    Scrapknuzz Tanja

    SvarSlet
  2. ÅÅÅ dette er helt strålende, Dorte:O) For en genial ide. Det er en fin måte å få lagt en ekstra hilsen inni påske egget, takk for inspirasjon:)
    Ha en deilig onsdag.
    Klemmer fra Nancy;O)

    SvarSlet
  3. Dette var bare helt utrolig fantasifullt. Håper det er plass til litt godis oppi der og :o)

    SvarSlet
  4. Hej! Dorte

    Congrats your easter egg is adorable.

    Angie

    SvarSlet
  5. Ahhhhh Sukk sååå FLott påskeegg du har laget.Super flott idee og lage motivet inni egget og så fint fargelagt!

    Klem Fra Eva Helen

    SvarSlet

Jeg bliver så glad for kommentarer
Please leave a message