Dot-scrap´s world of creativity

tirsdag den 2. marts 2010

Karen Doodles skandinaviske designteam/ Karen Doodles scandinavian designteam

Hi you all.

I have some fantastic news.
I was chosen to be a DT member of Karen Doodles Scandinavian Challenge blog.






Gongrats to all the other talented ladies aswell. The first challenge will be on the 10. of March.
In the meantime take you time to visit Karen Doodles and I can already tell you, that you will fall in love with her amazing digi-stamps. They are so wonderful.

You will find a link to each DT member on the right side of my blog.

Hej Alle Sammen.
Jeg har en fantastisk nyhed. Jeg er blevet valgt til at være DT medlem hos Karen Doodles Skandinaviske udfordringsblog.
Jeg er så glad og stolt. Vores første udfordring bliver d. 10. marts. Jeg synes du i mellemtiden, skal kigge forbi Karen Doodles og se hende fantstiske digi-stempler. Der er så mange skønne, og jeg er sikker på, at du vil synes, at de er så søde, at du bare må eje dem.

Der er et link til hver af de dygtige DT medlemmer på højre side af min blog.

3 kommentarer:

  1. Hvor er det skønt! Tillykke :-D

    SvarSlet
  2. Hi Dorte!
    Isn´t it really exciting, this new post of ours. Gongrats!
    hugs,Tanja

    SvarSlet
  3. Dorte:
    I am so excited that you have joined our Scandinavian Design Team! I can't wait to see what you create:
    Hugs, Karen :-)

    SvarSlet

Jeg bliver så glad for kommentarer
Please leave a message