Dot-scrap´s world of creativity

fredag den 12. marts 2010

Another project with Karen´s Doodles

Hi all.
As you know I have just fallen in love with Karen´s Doodles. This rucksack/bag is made around a bag of chokolate. I gave it to a very special scrap-friend.

Hej med jer.
Som I alle jo efterhånden ved, så er jeg faldet pladast for Karen´s doodles. Jeg har lavet denne rygsæk uden om en pose chokolade. Jeg har givet den til en meget speciel scrap-veninde/veninde.

Jeg har brugt motivet der hedder: Just for you er det motiv ikke bare for sødt. Den bamse-bjørn gør mig blød i knæene.



Karton, mønstret papir og I-top tool til at lave brads er alt sammen købt hos : http://www.unikscrap.dk/

4 kommentarer:

  1. wow!! what a cute chocolate bag!! love it, i want to eat it lol!
    Agus

    SvarSlet
  2. nøøøjjjjj så sød !!!!! er vild med din rygsæk !

    SvarSlet
  3. WOW WOW hvor er det bare en KANON flot rygsæk og jeg er så vild med det stempelaftryk... :o)
    Du laver BARE sådan nogle kanon flotte ting og jeg bukker mig i støvet...
    Scrapknuzz Tanja

    SvarSlet

Jeg bliver så glad for kommentarer
Please leave a message