Dot-scrap´s world of creativity

fredag den 12. februar 2010

New challenge at Stamp Something / Tid til en ny udfordring hos Stamp Something

It's time for a new challenge with Stamp Something! This week we had to create :something cute.
The sponsor this week is Wags 'n Whiskers Stamps. Wags 'n Whiskers is having a new release blog hop today. They have been so generous to provided each DT member at Stamp Something with some of the new images so we could play along.
Here is my card...and the cutie that I have worked with.

Så er det tid til en ny udfordring hos Stamp Something. Denne uge skal der laves et projekt over emnet: Something Cute (fordansket...  noget nuttet). Denne uges sponsor er Wags´n Wiskers Stamps. De har en blog hop i dag, så kig forbi deres blog og deltag.
Her er mit kort og det nuttede stempel jeg har arbejdet med.



7 kommentarer:

  1. Adorable card Dorte! love the way you've used this image. Fab layout and great accents with the buttons. :)

    SvarSlet
  2. I love your card Dorte and such a great layout and love all the buttons,

    Have a great weekend,
    Hugs,
    Nikki x
    Wags 'n Whiskers Rubber Stamps

    SvarSlet
  3. This is just the Cutest!!...your card is Gorgeous!!...You should be recieving some mail very soon!!..Have a Lovely Weekend!!..Hugs, Ila

    SvarSlet
  4. Super cute card Dorte. What a sweet image. Love how you used the eyelets!!

    Have a great weekend
    Sandie
    xXx

    SvarSlet
  5. Skønt kort du har lavet, og skønt stempel.
    Du har bare så meget fantastisk flot her på bloggen, som jeg ikke har fået kommenteret. Undskyld at jeg er så dårlig til det.

    SvarSlet
  6. Nydelig kort. Herlig motiv. Flotte detaljer. Du er superflink med detaljer, Dorte.

    Ha en flott dag videre.

    Klem, Kristin :)

    SvarSlet
  7. Hej
    Super sødt kort.

    Jeg vil gerne opfordre dig til at kigge lidt nærmere på den design team call som jeg har linket til på Min blog
    Annita

    SvarSlet

Jeg bliver så glad for kommentarer
Please leave a message