Dot-scrap´s world of creativity

torsdag den 18. februar 2010

Card with stamp from SkogsTokiga / Kort med stempel fra SkogsTogkiga

I made this card for a competition at a scrapfair called Scrap-n-dream last saturday. I just love Petra´s stamps. Please take your time and visit her blog: SkogsTokiga. You will find so many wonderful stamps.

Jeg scrappede dette kort til kortkonkurrencen på Scrap-a-mania sidste lørdag. Jeg er fuldstændig vild med Petra´s stempler. Jeg synes I skal bruge noget tid og kigge forbi SkogsTokiga. Petra sælger de mest fantastiske stempler.


2 kommentarer:

  1. Super flot. Tak for sidst, hyggeligt at hilse på dig igen.

    SvarSlet
  2. hejsa

    for morsomt et stempel Er helt pjattet med deres hår. Dejligt at din interesse er vækket :-)

    min email er najp@email.dk

    Annita

    SvarSlet

Jeg bliver så glad for kommentarer
Please leave a message