Dot-scrap´s world of creativity

fredag den 29. januar 2010

Værtinde gave til en skøn scrapveninde / A gift for a very special scrap-friend

Hej igen.
I forbindelse med, at jeg lavede kortet til denne uges udfordring hos motivet, lavede jeg dette sæt, som jeg skal bruge som værtindegave til en skøn scrap-veninde.l
Jeg har brugt en gammel "beholder" til chips til at lave holderen til lyset. Lyset skal ned i holderen og gives væk som gave.

Hi you all.

I made this set to a very special scrap-friend. I have used an old container which once had chips in it, to make at container for the candle as a present.

Et billede af beholdern inden.

A picture of the container before.....!

Du kan købe alle materialerne (på nær beholderen og lyset) hos http://www.unikscrap.dk/

5 kommentarer:

  1. Øv for pokker den er sød - og i total ynglings farver. MUMS - jeg ved hun bliver glad.

    SvarSlet
  2. Det er da bare en fantastisk god idé, den må jeg huske. Det er bare så flot.. det hele :o)
    Jeg har noget liggende til dig på min blog ;o)

    SvarSlet
  3. This is adorable! How did you get the Pringles can clean without ruining it?

    SvarSlet
  4. Hvor er det bare en skøn gave Dorthe! Du er simpelhen så kreativ og hittepåsom og det er altid så inspirerende at komme her forbi!

    SvarSlet
  5. Hvor er det bare et flot sæt. Det bliver hun helt sikkert glad for.

    God weekend

    SvarSlet

Jeg bliver så glad for kommentarer
Please leave a message