Dot-scrap´s world of creativity

lørdag den 23. januar 2010

Vil du se og opleve noget spændende og samtidig "besøge" en meget kreativ scrap-pige ?

Ja hvad er nu det for en "underlig" tekst...? Det er simpelthend fordi Sarah fra Sarah´s verden gerne vil forære et sprit nyt Magnolia Ink nr. 2 til en af dem, der besøger hendes blog. Det er da en fed gave ikke ?
Så følg linket til Sarah, og se hvordan du kan få muligeheden for, at få fingrene i dette fantastiske magasin.


Når du er inde hos Sarah, synes jeg du skal give dig god tid til, at se på hendes helt fantastiske kreationer. Hun er utrolig dygtig, og jeg bliver altid inspireret af at kigge på alt de skønne projekter hun laver.
Her er et billede af en af hendes kort, jeg håber, at det er i orden for Sarah, at jeg har sat billedet på, så I kan se hvor dygtig hun er.

Blogcandy´en kommer til at være på Sarah´s Magnoliablog

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver så glad for kommentarer
Please leave a message