Dot-scrap´s world of creativity

fredag den 22. januar 2010

New challenge at Stamp Something/ Ny udfordring hos Stamp Something

This weeks theme at Stamp Something is Funny Somethings, and the sponsor is: Sunshine and giggles
I have made this card...I am not sure it´s funny in it self...but I have put a little camera inside the card, so i looks like someone is taking a picture of the sweet image. And that´s my little funny something for this week.

Remember to hop on over to the other DT members and find out what they have made for this week.
You can find the link on the right side of my blog.

Denne uges udfordring hos Stamp Something er Funny Somethings (noget sjovt), og ugens sponsor er: Sunshine and giggles.
Jeg har lavet dette kort. Hvor sjovt det er ved jeg ikke rigtigt, men jeg synes det er lidt sjovt med det lille kamera, jeg har sat inden i kortet, så det ser ud som om, at der er nogen der tager et billede af det søde stempel.

Husk at hoppe over og se på hvad de andre DT medlemmer har lavet i denne uge. Du kan finde et link til hver af dem i højre side af min blog.



2 kommentarer:

  1. Beautiful card. That image is just soooo cute. Love the colours and all the extra detailing!!

    Have a great weekend
    Sandie
    xXx

    SvarSlet
  2. Oh my gosh!! That is just too cute!! :) Love your shadow box creation and all of the fun accents you've added to it!! Nicely done for the challenge!! HUGS

    SvarSlet

Jeg bliver så glad for kommentarer
Please leave a message