Dot-scrap´s world of creativity

mandag den 28. december 2009

Spiselige kort / cards you can eat !!

Så fik jeg endelig lavet mine forsinkede spiselige julekort færdige, nu indeholder de også en nytårshilsen....nu de er blevet så forsinket.
Det fremgår tydeligt af hver æske chokolade hvem det er til. Det er til 6 helt igennem fantastiske damer. Der hver især betyder noget for mig.

I have made these cards you can eat for 6 fantastic women. They each means a lot to me.


Denne er til søde og dejlige Benedikte ejer af www.unikscrap.dk

Denne er til skønne Stinne. Meddesigner hos unikscrap.
Denne er til søde Lone. Hun er mor til Benedikte.

Denne er til dejlige Rikke, meddesigner hos unikscrap.

Denne er til fantastiske Tanja. Tidligere meddesigner hos unikscrap.

Denne er til skønne Nikolette. En sød og dejlig scrapdame.

3 kommentarer:

  1. Dina scrapvänner kommer bli så glad för dessa julkort! :o)
    Tänk, både att få ett av dina superfina kort och så det godaste som finns - choklad. ;o)
    Kan knappast bli bättre! ;o)

    Ha det bra!
    Många Kramar från Hanna

    SvarSlet
  2. ÅH hvor blev jeg helt rørt da jeg så dine FLOTTE spiselige kort - og så har du også LAVET et til mig..... JUHUUUU - Hvor er du bare FOR skøn....
    Hmm så må jeg vist i tænkeboks for at få lavet en nytårshilsen til dig... :o)
    Scrapknuzz Tanja

    SvarSlet

Jeg bliver så glad for kommentarer
Please leave a message