Dot-scrap´s world of creativity

torsdag den 31. december 2009

Mit første DT kort for Stamp Something/ My first DT card for Stamp Something

Her er så mit første DT kort for Stamp Something. Stemplet er et digitalt stempel fra http://klmdigistamps.com/


Udfordringen var at man skulle bruge noget nyt. Et nyt stykke værktøj eller lignende.


Jeg har brugt min nye I-Top Tool som jeg fik i julegave af en helt speciel sød dame...Benedikte fra http://www.unikscrap.dk/ hvor du også kan købe den. Det er simpelthend alletiders legetøj. Det er vildt så mange fine og sjove brads man kan lave med denne. Et tip: Kør skabelonerne igennem Revolution´en og så er de lige til at klippe ud. Nemt og sjovt.

Kig forbi Stamp Something og deltag i konkurrencen om fede digitale stempler.



This is my first DT card for Stamp Something. Please take your time to see what the other DT members have made. This weeks challenge was to use something new. I have used my new I-top tool. It so fun to made your own brads, and it´s easy to.


This weeks stamp sponsor is: http://klmdigistamps.com/

Please join the challenge and get a chance to win some fantastic digistamps.

Link for Stamp Something: http://stampchallenges.blogspot.com/





5 kommentarer:

  1. Hej!
    God fortsättning på det nya året och lycka till med ditt DT-uppdrag. Jag ska tänka på ditt förslag ang sponsringen. Under januari kommer jag att sponsra Sukkersött.
    Skogstokiga kramar
    från mig

    SvarSlet
  2. Your card is Super Cute and Gorgeous!!!...Wishing you a Happy New Year filled with Love, Happiness, Health, Wealth..and time for Creativity!!!...Big Hugs, Ila

    SvarSlet
  3. Oh wow!! What a really sweet creation!! I love the clever fold you came up with and using your new tool!! :) Awesome coloring and glitter details!! Happy New Year to you and welcome to Stamp Something!! HUGS

    SvarSlet
  4. Aloha Dorte,
    Thank you so much for the sweet comment you left in my blog. I really appreciate.
    Your card is fabulous, I love the cute image and the colors. And I love all your beautiful creations.
    Happy New Year to you and your lovely family.
    Hugs,
    Rleen

    SvarSlet
  5. so fun and cute!! great colors and a fun design for that puffy little man~

    SvarSlet

Jeg bliver så glad for kommentarer
Please leave a message