Dot-scrap´s world of creativity

søndag den 6. december 2009

jule-gave æske

En lille juleæske lavet af en tom Toffifee æske.
Jeg har lavet den til en dejlig veninde der samtidig er en del af min familie.
Hun holdt 40 år´s fødselsdag i lørdags d. 5/12-09. Hun ønskede sig penge, og derfor lavede jeg denne æske med skuffe til at ligge pengene i.

I have made this box out of a emty box of chocolate. One of my friends turned 40 this saturday. Her wish was money so I made this box for her.

Before/før :
After /efter








3 kommentarer:

  1. så sødt genbrug af æske, flot dekoreret

    SvarSlet
  2. WAUW hvor er den bare KANON flot den æske Dorte... :o)
    VILD god ide´at bruge æsken til pengegave - så kan man også selv spise indholdet... Griner
    Det er gennemført til et 10 tal som altid når du har lavet noget... :o)
    Kan du have en god uge..
    Scrapknuzz Tanja

    SvarSlet
  3. Hvor er det bare en fantastisk smuk æske Dorthe! Du er kanon dygtig! jeg er sikker på, at min navnesøster blev super glad for den!
    Ha' en dejlig uge!
    Knus

    SvarSlet

Jeg bliver så glad for kommentarer
Please leave a message