Dot-scrap´s world of creativity

onsdag den 16. december 2009

DT call

DT CALL For STAMP Something.

Søde Stinne gav mig en lille link til STAMP SOMETHING og syntes jeg skulle prøve at deltage i konkurrencen om at blive et af deres DT-medlemmer i 6 måneder.
Og hvad giver I mig....de syntes så godt om mine designs, at jeg nu er blevet dt medlem i 6 måneder fra januar 2010.

Jeg er så glad og helt vildt beæret over, at de kan bruge mig.

Sweat Stinne gave me a link to Stamp Somethind and said I should try out for there design team call. I did....and they liked my creations, and I will know be a design team member for 6 month starting january 2010.

Please check out STAMP SOMETHING

2 kommentarer:

  1. Tillykke med det lyder rigtig spændende. Glæder mig til at se.

    SvarSlet
  2. congrats! I just saw the announcement. have fun!

    SvarSlet

Jeg bliver så glad for kommentarer
Please leave a message