Dot-scrap´s world of creativity

onsdag den 11. november 2009

CJ fra Rikke / Troll 13

Hej igen.
Se lige engang hvad jeg har fået. Jeg har bare været så heldig. Her er siderne til min CJ som Rikke / Troll13 har lavet til mig. Er de ikke hare fantastiske. Fulde af helt vildt skønne detaljer. Jeg kan slet ikke blive træt af at kigge på dem. Der er endvidere materiale med så jeg kan lave mit eget kort. Det er altså ligefør jeg ikke vil det, for så synes jeg næsten jeg ødelægger de flotte sider. Jeg tror jeg vil forsøge mig frem ved at bruge vejledningen og så lave et i nogle andre materialer.

Hi
Look what I got. 2 lovely pages for my CJ. They are from Rikke / Troll13 she is so talented. The pages are full of wonderful details. Now I can make my own card...but I don´t know if I want to, because I think it would ruin the pages...I think I would try to make my own card but with other materials. I will try to follow the instructions.















2 kommentarer:

  1. Rigtig flot CJ - så er det bare min du mangler... Griner...
    Scrapknuzz Tanja

    SvarSlet
  2. Wawwwwwww hvor flot - og sikke en gave og få

    Rigtig god aften til dig :o)

    SvarSlet

Jeg bliver så glad for kommentarer
Please leave a message