Dot-scrap´s world of creativity

fredag den 20. november 2009

2 sider til min CJ fra Tanja / 2 pages for my CJ from Tanja

Wauw jeg er bare heldig. Se lige disse 2 helt fantastiske sider til min CJ fra Tanja.
Mit emne er kortideer. Og her har Tanja virkelig tolket helt fantastisk over emnet. Der er bla. tags med følgende emner: Masking, bånd/blomder, pynt, en how to do så jeg kan lave det kort der er på siderne, embossing mm.
Jeg er vild med farverne, der ikke kan gøre andet end at få mig i godt humør. Tusind tak søde Tanja du er bare utrolig dygtig.
Kig på billederne de siger langt mere end ord.

Wauw look what I got from Tanja my last 2 pages for my CJ. I am so lucky. There are so many details. She shows all about masking, embossing and so much more. Look at the pictures they tells more than words. Tanja is so talented.






Jeg fik også denne helt igennem skønne og flotte tag. Se lige hvilket skønt motiv. Jeg tror, at jeg vil lave mine julekort i år efter Tanja´s fede ide. Tusind tak søde Tanja for tag´en og ideen.
I also got this beautiful tag. I think I will make my christmascards just like this tag.
Thank you so much Tanja for the tag and the idear.
Sidst men ikke mindst fik jeg også dette dejlige blomsterkort. Jeg elsker blomster.
Last but not least I got this lovely flower card. I just love flowers.


4 kommentarer:

  1. Hi you,have a nice day ^^! . Your cards are very nice .I really like them !



    ----------------------------------
    Welcome to my website : http://9wallpapers.blogspot.com/ . This
    is a website where have a lot of beautiful wallpapers .Especially ,
    all free !!!!

    SvarSlet
  2. Hold da op så flot - lækker lækker gave ikk ;o)

    Fortsat rigtig god mandag til dig

    SvarSlet
  3. Oh My..you are so right!!..these are Gorgeous!!..Hugs, Ila

    SvarSlet
  4. Fantastiskt vad mycket fint du gjort. Önskar dej en trevlig helg//Cathrin cathrink.blogg.se

    SvarSlet

Jeg bliver så glad for kommentarer
Please leave a message