Dot-scrap´s world of creativity

lørdag den 10. oktober 2009

scrap kort kursus/scrap card class

Her er et billede af de 9 hårdtarbejdende scrappere. Der var fuld koncentration.
De var utroligt dygtige alle sammen.

Here are a picture of the 9 scrappers. They worked very hard and with great concentration.
They were all very talented.

Jeg lavede en pizzabakke til hver af deltagerne med Halloween tema. Så havde de noget at ligge deres kort og rester i når de skulle hjem igen.

I made a pizzabox for all of the scrappers.






Her er nogle eksempler på de kort som kursusdeltagerne lavede. Er de ikke bare flotte. .?
Jeg synes de var utroligt dygtige alle 9 scrappere.

Here are some samples of the cards that the 9 scrappers made at my cardclass last sunday.
They were all so talented.









Disse kort er lavet med spellbinders.


These cards are made with Spellbinders.




Dette er billeder af de kort jeg lavede til kortkurset. Dette kort er lavet som et slags billede med ramme og "støttefod" så det kan stå.




This card is made as a picture.




















Inden i kortet.


Inside the card.


Vi farvelagde de stemplede motiver med de skønne Promarkers.


Motiverne blev stemplet på det fantastiske papir fra Letraset der er lavet til promarkers.


We colored the stamped images with the fantastic Promarkers.


We also used the wonderful paper from Letraset.


Tusind tak til alle deltagerne. Det var så dejligt at have jer på besøg. Jeg håber, at I hyggede jer og at I syntes I fik noget ud af kurset.




Thank´s to all 9 scrappers. I hope you liked the card class.


6 kommentarer:

  1. Tak for din kommentar på min blog. Din besked varmede mig bare ekstra ekstra meget!
    Jeg kan ikke lige finde kontaktoplysninger på dig, så derfor skriver jeg til dig her.
    Du kan skrive til mig på berit@cancerkort.dk for adresse mv.

    SvarSlet
  2. Hej Dorthe, tak for et godt og veltilrettelagt kursus, med gode idéer og indslag samt godt materiale.
    kh
    Monica Kasandra - stamping lady
    Glæder mig til at komme på kursus en anden gang

    SvarSlet
  3. Åh hvor er det bare nogle rigtig flotte kort I fik lavet og sikke en masse skønne detaljer... :o)
    Men det ved jeg jo når det er dig som står for kurset, så er det hele gennemtænkt og velovervejet.... :o)
    KANON flot stykke forarbejde og jeg er helt enig i at det var nogle rigtig dygtige scrappere du havde på kursus...
    TAK for dine søde ord i din sidste kommentar på min blog... :o)
    Scrapknuzz Tanja

    SvarSlet
  4. Looks like you all had a Fabulous time!!..the cards and projects are all Gorgeous!!...love the one like a picture...what a great idea!!..Hugs, Ila

    SvarSlet
  5. Hvor ser det bare hyggeligt ud og jeg er sikker på at de lærte en masse. Du er super dygtig!
    knus

    SvarSlet

Jeg bliver så glad for kommentarer
Please leave a message