Dot-scrap´s world of creativity

søndag den 25. oktober 2009

Mine sider til Nikolettes CJ/ my pages to Nikolettes CJ

Her er først et billede af det kort jeg lavede til Nikolette og sendte sammen med siderne til hendes CJ.

Here are a picture of the card I send to Nikolette together with the pages to her CJ.

Det er et stempel fra Manolia og det er farvelagt med de skønne Promarkers fra Unikscrap.
Nikolette har valgt emnet: Døre....uha det var noget af en udfordring...men heldigvis kom jeg da på en ide, så må det være op til jer andre at vurdere om I synes om den.
Heldigvis for mig kunne Nikolette rigtig gode lide det endelige resultat.

Nikolettes theme is: Doors.....it was really a hard challenge.....but this is what I came up with.
Luckily Nikolette loved it. And it´s all up to you to deside what you think.


Der står døre fra.....hele verden!!!

It say´s doors from all over the world. !!


Jeg har lavet den ene side af Lo´et så man kan "folde" dørene ud. Samtidig har jeg skrevet navnet på det land hvorfra døren kommer.
I have made one side of the LO so the doors pop up, and I have written the name of the country from where the door comes from.

Flere døre.
More doors.På den anden side har jeg isat et billede af verden. Hvor jeg har markeret de lande der passer til dørenen på første side.
Endvidere har jeg på venstre side af døren skrevet hvad døre hedder på forskellige sprog i verden.
On the other side I have put a picture of the world, and marked the different country´s from the doors origin.



3 kommentarer:

  1. Nøjjj hvor er det bare flot - og sikke et arbejde :o)

    Rigtig god mandag til dig

    SvarSlet
  2. Ååååååårh ja, hvor er de da bare flotte og gennemførte, dem gad jeg godt se og røre ved ;o)))

    Forresten, så har jeg dine færdige, men du får dem først på lørdag ;o)))

    SvarSlet
  3. Wauw en fantastisk ide, Dorte.

    SvarSlet

Jeg bliver så glad for kommentarer
Please leave a message