Dot-scrap´s world of creativity

søndag den 18. oktober 2009

Kort til Cancerkort.dk / cards made for Cancercards

Jeg vil meget gerne lige slå et kæmpe slag for Berit og Cancerkort.dk. Hun er et enestående menneske der gør så meget for Foreningen Cancerramte Børn. Du kan købe kort her og støtte:
http://www.cancerkort.dk/.

Der er ikke mange der ved det, men min ældste datter Malene er blevet opereret 2 gange for kræft og vi går til kontrol 4 gange om året. Det skal vi gøre til hun bliver 18 år. Hun er 12 år i dag. Heldigvis går alt som det skal og hun er en dejlig frisk og aktiv pige.
Da jeg fandt ud af, at det er muligt at hjælpe andre familier med kræftramte børn måtte jeg bare støtte op om Berit´s flotte arbejde.

Derfor har jeg valgt at lave kort og smykker til Berit, som hun kan sælge og dermed sætte penge ind til Foreningen for cancerramte børn.

Jeg har fået lavet en rigtig god aftale med Benedikte fra http://www.unikscrap.dk/ hvor jeg er designer. Hun sponsorerer materialer og pynt, så jeg løbende kan lave kort til Cancerkort.dk. Hun er endnu et fantastisk menneske.

Berit mangler i øjeblikket julekort. Så jeg vil opfordre alle scrappere til at gøre en forskel. Send kortene til mig, og jeg skal så sørge for, at Berit får dem så hun kan sælge dem.
I kan kontakte mig ved, at ligge en besked under dette indlæg, og så får I min adresse så I kan sende kortene. Husk at skrive jeres emailadresser. Vi kan alle gøre en forskel.

Her er et billede af de julekort som jeg lige har sendt til Berit.


I want to tell you about af very special woman called Berit from Cancerkort.dk (cancercards).
She makes cards and sell them to earn money to give to af foundation for children with cancer and there family´s.
Not many of you know that my oldest daughter Malene has been operated for cancer twice. We are still going to the hospital 4 times a year to make sure that she stay´s free of cancer. She is fine and is a very special girl with a lot of spunk.
So when I learned about Berit and her great work, I wanted to help.

I have made a great deal with Benedikte from http://www.unikscrap.dk/ (I design for her). She will sponsor materials, so I can make cards and send them to Berit.

I want to ask all of you also to help. Please make some cards and send them to me. I will make sure that Berit gets them. We can all make a difference. You can make a comment under this post, and I will write back to you with my adress. Please remember to write your email-adress.
Right now she needs Christmas-cards. I hope a lot of you want to help.

Here is a picture of the christmas cards I have just put in the mail for Berit.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver så glad for kommentarer
Please leave a message