Dot-scrap´s world of creativity

torsdag den 29. oktober 2009

Halloween

Jeg har designet nogle forskellige ting her til halloween for www.unikscrap.dk
Den første her er en lanterne: (til bloklys eller fyrfadslys)

I have designed some different projects for Halloween for www.unikscrap.dk


En halloween æske med flagermus som jeg har tegnet i hånden og derefter har brugt en rund punch og limet 3 runde sammen til mave.

A Halloween box.
En Halloween taske/pose.
A Halloween bag.

Et enkelt Halloween kort.
A simpel Halloween card.



En Halloween "tote"/holder.
A Halloween tote...!!




Der er mere at se og flere detaljer hos www.unikscrap.dk Kig endelig forbi hvis du har lyst.
More details at www.unikscrap.dk

5 kommentarer:

  1. Hvor er det bare nogle skønne halloween ting du har lavet. Du er fantasrisk dygtig og super god til at hitte på. Ærgerligt at jeg ikke var med til SAM, så vi kunne have fået sludret!
    Knus

    SvarSlet
  2. Jeg er bare så vild med det du har lavet til Halloween, fantastiske idéer og fantastisk udført.

    SvarSlet
  3. WOW, så mye lekkert du lagde til Halloween. Herlig med massevis av flotte detaljer.

    Ha en fin kveld videre!

    Klem fra Anita

    SvarSlet
  4. These projects are totally Fabulous...and So Fun..I love them all!..Hugs, Ila

    SvarSlet

Jeg bliver så glad for kommentarer
Please leave a message