Dot-scrap´s world of creativity

søndag den 18. oktober 2009

CJ fra Nikolette / CJ from Nikolette

Jeg har fået dette fantastiske dobbelte LO til min CJ fra Nikolette. Det er helt igennem fantastisk. Fyldt med fede detaljer. Prøv bare at se billederne.....de taler for sig selv.

I got this double LO for my CJ from Nikolette. I love everything about it. It´s fantastic.
It´s filled with details. Look at the pictures...and you will se.






Nikolette har lovet mig at jeg kan få skabelonerne, så jeg selv kan forsøge mig frem, og det er jeg utroligt glad for, da jeg synes de er vildt fantastiske.
Nikolette has promised me to show me how to make thise cards. I can hardly wait.

1 kommentar:

  1. Hvor er det flot. Der er masser at gå på opdagelse i.
    Heldige dig!

    SvarSlet

Jeg bliver så glad for kommentarer
Please leave a message