Dot-scrap´s world of creativity

torsdag den 10. september 2009

KORT KURSUS


Kort Kursus


- Så er det tid til et kort kursus på sjælland.
Søndag d. 4/10 fra kl. 13.00-17.00

Kurset vil blive afholdt hos Dorte Nilsen (mellem Roskilde og Ringsted) Adressen vil blive oplyst ved tilmelding.

På kurset vil I lave 2 kort. Det ene med Spellbinders og det andet som en slags billederamme der kan stå med 2 stemplede motiver.

Farvelægning af motiverne vil blive med Promarkers.

For at kunne deltage skal du medbringe: Underlag, Skæremaskine, lim og pen til doodling.
Pris: 175,00 kr.

Tilmeld dig via mail til: mail@unikscrap.dk
Sidste frist for tilmelding er d. 28/9-2009

Jeg håber på at se rigtig mange scrappere til nogle hyggeligt timer.
Jeg sørger for Kaffe/te/sodavand/vand og lidt sødt til ganen.

Jeg glæder mig til at se jer.
Dorte

1 kommentar:

  1. Hej!
    Du har några awarder att hämta inne hos mig!
    Ha det bra,
    kramar från Hanna

    SvarSlet

Jeg bliver så glad for kommentarer
Please leave a message