Dot-scrap´s world of creativity

mandag den 14. september 2009

2 awards








Hej alle i søde bloggere/scrappere. Jeg har fået disse 2 fantastiske awards fra Hanna. Hun er 13 år og en af de mest fantastiske scrappere jeg kender til. Det er utroligt så dygtig hun er. Jeg synes, at du skal kigge forbi hendes blog og giv dig god tid, for hun laver de smukkeste ting. Her er linket: Hanna Tusind tak Hanne for de dejlige awards. Hi all. I got these 2 awards from Hanna. She is only 13 years old but so extremely talented. I think your should look at her blog because she makes the most beautiful projects. Thank you so much hanna for the lovely awards.
Jeg vil give de 2 awards videre til følgende scrappere:
I want to give these 2 awards to these scrappers:
Rikke
Stinne
Ila
Nikolette
Charlotte
Helle
Fru Nielsen
Sarah
Grunden til at jeg har valgt de ovenstående scrappere er, at de hver især er unikke. De har deres helt egen stil, og jeg kigger ofte forbi deres blogge og lader mig inspirere af dem. De er nogle helt fantastisk skønne og dygtige piger.
The reason for giving these scrapperes the awards are, that they are all unik...all one of a kind. They all have there own stile, and I often look at there blogs and gets inspired by them. They are all fantastic wonderful af talented girls.
You just have to pick-up the awards. Love you all for your inspiration.

4 kommentarer:

  1. Tak Dorte, bliver helt rød om ørene :$
    Monica og jeg kommer til dit kortkursus og vi glæder og rigtig meget!

    SvarSlet
  2. Congratulations on the well deserved Awards Dorte!!...and Thank you so Much for thinking of me....I am so pleased!!..Hugs, Ila

    SvarSlet
  3. Tusind tak for dine Awards, dem er jeg rigtig glad for :o))))

    SvarSlet
  4. Ej hvor pinligt, jeg vidste slet ikke, at du havde fået dig en blog søde Dorthe! Du bliver straks tilføjet min google reader, så jeg kan følge med i alle de skønne ting du laver! :)
    1000 tak for dine awards :)

    SvarSlet

Jeg bliver så glad for kommentarer
Please leave a message