Dot-scrap´s world of creativity

mandag den 25. maj 2009

Make-n-takes på SAM

Jeg holdt 4 make-n-takes på SAM i år ved www.unikscrap.dk ´s stand.
Her er et par billeder af 3 af ideerne. Den sidste make-n-take var farvelægning på stemplede motiver med de skønne promarkers. Jeg er fuldstændig vild med dem.
1. Billede er nøgleringe med post-it blokke inden i.
2. Pynt på sugerør.
3. Billedrammer hvor blomsterne er pyntet med det helt vildt flotte perfect pearls.
Prøv det og du vil opleve det rene trylleri. Se en tutorial på www.unikscrap.dk
med hvordan du bruger perfect pearls.





.

2 kommentarer:

  1. hov skrev under forkert indlæg ;o) prøver her... lækker sager du har lavet og er især vilde med sugerørene.. ja jeg kunne desværre ikk deltage til SAM i år pga. job men håber at kunne deltage næste gang.. ved du hvornår det er næste gang?

    SvarSlet
  2. Wow, det var da nogle skønne ting du fik lavet til Make and take på SAM. Nu kan jeg jo kun blive endnu mere trist over, at jeg ikke kunne være der om lørdagen.

    SvarSlet

Jeg bliver så glad for kommentarer
Please leave a message